info@csc.lt

+370 5 210 1790

/

pagalba@csc.lt

119, +370 5 205 5117

Cloud PBX IVR paslauga

Paskirstykite skambučius darbuotojams pagal jų kompetencijų sritį

Jei bendravimas su klientais telefonu yra neatskiriama Jūsų verslo dalis, tuomet virtualaus asistento (IVR) paslauga Jums padės paskirstyti įeinančius skambučius tarp darbuotojų pagal jų veiklos sferą. Paskambinęs pagrindiniu įmonės telefonu ir išklausęs pasisveikinimą jam priimtina kalba, Jūsų klientas galės išsirinkti pageidaujamą pokalbio temą ir jo skambutis bus automatiškai nukreipiamas reikiamam darbuotojui.


Didesnės galimybės Jūsų klientams su Jumis susisiekti

Cloud PBX IVR – virtualus asistentas, kuris nukreipia skambučius į darbuotojo, skyriaus ar bet kurį kitą nurodytą įmonės telefoną. Klientai taip pat turi galimybę susisiekti su Jūsų įmone nedarbo metu.

Patogus IVR nustatymų valdymas

Suteikiama galimybė pagal poreikius keisti automatiškai kuriamus balsinius pranešimus. Taip pat galima savarankiškai keisti IVR nustatymus tinklapyje https://centrex.csc.lt.

Plačios paslaugos pajungimo galimybės

Pagrindiniu IVR paslaugos telefonu numeriu gali būti pasirenkami fiksuotojo, mobiliojo ryšio numeriai, trumpieji numeriai, 900-ieji numeriai.